קורס מדריכי כדוריד

קורס מדריכי כדוריד

הקורס מיועד למסיימי כיתה י' ומעלה בעלי וותק של 3 שנים בתחום.
הקורס מקנה תעדות מדריך\ת כדוריד מוכרת ע"י מנהל הספורט.

קורס הכדוריד המתקיים בקיץ מוגדר כתכניות לימודים ייחודית ולכן לא יינתנו בו הנחות מעבר לזו הניתנת על הרשמה מוקדמת.

כמה זה עולה?

יפורסם

מתי זה?

יפורסם

איפה זה?

תיכון תיכונט, תל אביב
רחוב שושנה פרסיץ 1 - החנייה במקום חינם.

מה הבוגרים שלנו מספרים?

אל תסמכו עלינו, תראו מה יש למי שסיים את הקורס להגיד.

סגל מקצועי

האנשים שמעבירים את הקורס חשובים מאוד. הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מובילים בתחומם, כדי שאתם תלמדו להביא תוצאות ברמה הגבוהה ביותר.

מה לומדים?

קורס מדריכי כדוריד של המכללה הישראלית לספורט
מיועד לבנים ובנות בוגרי כיתה י' ומעלה (ילידי שנת 2006 ואילך).
בקורס נלמדים לימודים עיוניים במדעי הרפואה, תורת האימון
ופסיכולוגיה ולימודים עיוניים ומעשיים בתחום הכדוריד.
לימודי המדעים מתקיימים בזום והחלק המעשי מתקיים בתל אביב
בימי ראשון ורביעי בין השעות 13:00-19:00
ובימי שישי בשעות 09:00-14:00

מנהל מקצועי:
אבי רש – מנהל מחלקת הנוער במכבי תל אביב כדוריד. בעל נסיון רב כספורטאי נבחרת ישראל.

איך לומדים?

אנחנו מלמדים בצורה פרקטית מאוד, כמה שיותר תכלס.
במהלך הקורס תתנסו המון ותוכלו לצבור ביטחון כמדריכים. החלק המעשי של הקורס מתקיים באולם ובכיתה,
והלימודים המדעיים מתקיימים בזום עם גיבוי במערכת האונליין שלנו.

והינה עוד קצת מידע על קורס מדריכי כדוריד ועל הענף: משחק הכדוריד הוא ענף אולימפי קבוצתי, המשלב עבודת סיבולת לב ריאה, עבודה על שרירי הבטן, הגב והרגליים והכל תוך דגש רב על ראייה קבוצתית, שיתוף פעולה מלא בין כל חברי הקבוצה, תכנון המשחק קדימה ועוד שלל אלמנטים מהותיים אשר הופכים את המשחק לתהליך מדוייק של עבודה אישית וצוותית הדורשת ראיה רחבה ותרגול רב. משחק הכדוריד נחשב לאחר מקצועות הנפוצים והמובילים בישראל בהם לנבחרת הכדוריד של ישראל ייצוג של כבוד בתחרויות שונות ברחבי בעולם כולו והיא נחשבת למובילה בתחום כולו ומתהדרת בשלל תאריכים ומדליות. תחום הכדוריד מתאים לקשת רחבה של גילאים, רמות כושר גופני שונות וקבוצות מסגנונות שונים השואפים להישגים ספורטיבים והנאה מקסימלית. הדרכה של קבוצת כדוריד הינה עבודה מגוונת המשלבת עבודת שיפור הכושר הגופני עם יכולות משחק גבוהות ורתימת הקבוצה כולה להשגת המטרה. על מדריך קבוצת הכדוריד לדעת להתאים את עצמו לקהלים השונים, לדעת להקנות הדרכה בסיסית בתחום הן לבעלי ידע ונסיון והן לשחקנים מתחילים לחלוטין, כמו כן על המאמן להכיר את הדקויות שונות שבמקצוע ההדרכה, הגישות השונות לרתימת השחקנים למחוייבות קבוצתית ועוד. קורס מדריכי כדוריד של מכללת ics המכללה הישראלית לספורט, מיועד למסיימי כיתה י' ומעלה בעלי וותק של 3 שנים בתחום הכדוריד ומקנה לבוגרי הקורס תעודת מדריך המוכרת על ידי מנהל הספורט ומאפשרת למדריך לקחת חלק אינטגרלי כמדריך כדוריד בכל מסגרת ספורטיבית רשמית שהיא.

 

מוכנים לטעום קצת מהלימודים במכללה?

דף הפייסבוק שלנו מלא בתוכן מקצועי שיעזור לכם להבין קצת את הראש ולשפר את איך שאתם מאמנים ומתאמנים, עוד לפני שהתחלתם את הקורס!

שאלות נפוצות

המכללה הישראלית לספורט הינה מוסד מוכר להכשרה מקצועית ופועלת תחת סמל מוסד מספר 6886024 04.
המכללה קיבלה רישיון לקיים לימודי הכשרה בהתאם לחוקי מדינת ישראל ובעלי הסמכות הרלוונטים.
לכן, מועמדים מתאימים יכולים לבקש עזרה במימון שכר לימוד ע"פ חוק חיילים משוחררים (הפיקדון הצה"לי), ממשרד הקליטה, משרד העבודה או מגופים כגון אתנה המעניקה מלגות לספורטאיות..
קבלת המימון/מלגה תלויה בקורס אליו מבקשים להירשם, בהתאמת המועמד/ת ללימודים ובתנאים והנהלים שקובע הגוף הרלוונטי שמציע את המימון/מלגה.

השיעור בזום הינו שיעור אינטראקטיבי המתקיים ביום ושעה ספציפים הקבועים מראש, באופן בו המרצה והסטודנטים נמצאים יחד בשיעור, החומר מועבר בזמן אמת על ידי המרצה שרואה ושומע את הסטודנטים כך שניתן לשאול את המרצה שאלות ולבקש הבהרות.

שיעור האונליין הינו שיעור שנבנה במיוחד ללמידה עצמאית, לא מדובר בשיעור רגיל מוקלט, אלא במערך הכולל מצגות, סרטוני וידאו, חומר כתוב ובחנים הניתנים אונליין. שיעורי האונליין זמינים לצפיה על ידי הסטודנטים 24/7 מה שמאפשר גמישות בזמנים. בנוסף, במערכת האונליין ניתן לגשת לכל בוחן כמה פעמים שרוצים (כל עוד הקורס פתוח) מה שמאפשר חזרה טובה יותר על החומר.

מדיניות ההנחות של המכללה מופיעה בתקנון, ניתן לקבל רק הנחה אחת, את הגבוהה ביותר.

יש קורסים ייחודיים בהם אין הנחות.

בהתאם לתקנון המכללה, מפעילה מכללת ics מנגנון הנחות קבוע מראש לפיו, בהתקיים תנאים מסויימים, יהנה הסטודנט מהנחה מסויימת בסכום שיקבע על ידי המכללה. בהתאם לתקנון כאמור, יוכל סטודנט להנות מהנחה אחת בלבד, הגבוה ביותר, בהרשמה לקורסים מסויימים הקבועים בתקנון וזאת לאחר מילוי הטפסים הנדרשים לא יאוחר מ21 יום טרם תחילת הלימודים. יובהר כי מתן ההנחה הינה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של המכללה וכי באפשרותה להפסיק את מדיניות מתן ההנחות בכל זמן נתון לכלל הקורסים או לחלק מהם וזאת ללא כל הודעה מראש.

בחלק מהקורסים כמו קורס מדריכי חדר כושר, מדריכים בספורט תחרותי ואמנויות לחימה ניתן לשלם על הקורס מהפיקדון הצה"לי.

שאלו אותנו לפני הרשמה, האם לקורס הספציפי שאתם רוצים להירשם, ניתן לשלם מהפיקדון הצה"לי.

בקורסים בהם ניתן לשלם מהפיקדון, מימוש הפקדון יעשה על ידי מילוי טופס למימוש כספי הפקדון למטרת הכשרה מקצועית והעברתו לבנק בהתאם להנחיות המתפרסמות על ידי האגף והקרן לחיילים משוחררים.

מי שזכאי לעזרה ממשרד ממשלתי כלשהו או מרשות עירונית, ישלח למנהל סטודנטים את הטפסים שקיבל, אנו נספק את המידע המצוי בידנו לנותן המלגה.

סטודנט אשר זכאי לסיוע כספי מגוף ממשלתי כלשהו רשות עירונית, משרד העבודה, משרד הקליטה,

משרד התעסוקה וכו יעביר לידי למנהל סטודנטים את מלוא הטפסים שקיבל תוך פירוט הנתונים הנדרשים לו. מנהל הסטודנטים יעביר בהקדם האפשרי את מלוא המידע המצוי והאפשרי לידי הסטודנט או לנותן המלגה בהתאם לצורך. מכללת ics תעשה כל שביכולתה לסייע לכל סטודנט לקבל את מלוא העזרה/ המלגה אשר הוא מבקש לקבל.

כל סטודנט שיעמד בכל דרישות הקורס לרבות עמידה בציון סף מינימלי בבחינות העיוניות והמעשיות וכן יעמוד בכלל דרישות הנוכחות שיפרסמו במסגרת הקורס וכל הדרישות האחרות (לכל קורס יש דרישות שונות, כמו הגשת עבודות, מפגשי חובה וכו'…) תוענק תעודה מטעם המכללה הישראלית לספורט.

בוגרי הקורס יוכלו לעסוק בתחום בו הוכשרו. המכללה מקבלת מידי פעם פניות ממעסיקים פוטנציאלים במגוון תחומים ומעבירה אותם לבוגרים.

רוצים לשמוע עוד?

תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם מהר בטירוף.
מוזמנים גם לכתוב לנו בפייסבוק אם אתם מעדיפים!

רוצים לשמוע עוד?

תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם מהר בטירוף.
מוזמנים גם לכתוב לנו בפייסבוק אם אתם מעדיפים!

שם מלא:(חובה)
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

חפשו קורס באתר ICS